ПОШУК ОПТИМАЛЬНИХ ПРОСТОРОВИХ ПАРАМЕТРІВ ДЛЯ ГЕОДЕЗИЧНОГО РОЗМІЧУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ РОЗВ’ЯЗОК З ГАЛЬМІВНИМИ ПЕРЕХІДНИМИ КРИВИМИ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2786-7269.2023.6.321-328Ключові слова:
гальмівні криві, уточнені параметричні рівняння, розв’язка типу «лист конюшини», оптимальні параметри транспортних розв’язок, геодезичні розмічуванняАнотація
Найбільш розповсюджена транспортна розв’язка типу «лист конюшини» — складна інженерна споруда, у якої всі параметри та обмеження плану та поздовжнього профілю повинні бути узгоджені між собою. Насамперед потрібно враховувати реальні змінні швидкості руху автомобілів на розв’язці для забезпечення техніко-економічних показників та безпеки руху. Цій умові, як доведено нашими дослідженнями в попередніх публікаціях, відповідають уточнені гальмівні перехідні криві у складі розв’язки.
Пропонуємо метод оптимізації просторових параметрів транспортних розв’язок типу «лист конюшини» з уточненими гальмівними перехідними кривими.
Посилання
Lapitskiy I.V. Razrabotka i issledovaniye metodov razbivochnokontrol′ nykh i proyektnykh rabot dlya stroitel′stva krivolineynykh uchastkov avtomobil′nykh dorog: diss. of the Candidate of Technical Sciences: 05.23.14, 05.24.01 / Lapitskiy Igor′ Vladimirovich. — Kyiv, 1987. – 121 pages. {in Russian}
Lapitskiy I.V. Geodezicheskaya razbivka tormoznykh krivykh i bezopasnost′ dvizheniya na transportnykh razvyazkakh. — Inzhenernaya geodeziya, 1987, Issue 30, pages 49–52. {in Russian}
Lapytskyi I.V., Kuzmych O.Y., Adamenko O.V. Obhruntuvannia heometrychnykh parametriv deiakykh nebezpechnykh dlia rukhu dilianok avtomobilnykh dorih // Modern trends of scientific development: Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference (Vancouver, Canada, January 18–21, 2022). Vancouver, 2022. Pages 464–466. DOI: 10.46299/ISG.2022.I.II {in Ukrainian}
Lapytskyi I.V. Prostorove heodezychne rozmichuvannia kryvoliniinykh dilianok avtomobilnykh dorih z nakhylom pozdovzhnoho profiliu // Materialy 25-i Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii «Heoforum-2020», 1–3 kvitnia 2020 r., Lviv–Briukhovychi–Iavoriv. — Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. Pages 124–125. {in Ukrainian}
Baran P.I., Buriak K.O. Novyi metod roztashuvannia i z’iednannia klotoidy z kolovoiu kryvoiu. Naukovo-vyrobnychyi zhurnal №2 (238) March-April 2014. pp. 27-30. {in Ukrainian}
Velichko G.V., Pospelov P.I., Lobanov E.A., Filippov V.V. Razvitiye normativnoy bazy proyektirovaniya avtomobilnykh dorog s primeneniyem v plane i prodolnom profile geometricheskikh elementov s nelineynym izmeneniyem krivizny / Anthology MADI (GTU) «Proyektirovaniye avtomobilnykh dorog». – M., 2002. – pp. 10-16. {in Russian}
Belyatynskiy A.A., Taranov A.M. Proyektirovaniye krivykh pri stroitelstve i rekonstruktsii avtomobilnykh dorog. – K.: Vishcha shkola, 1989. – 302 p. {in Russian}
Gokhman V.A., Vizgalov V.M., Polyakov M.P. Peresecheniya i primykaniya avtomobil′nykh dorog. — M.: Transport, 1977. — 310 pages. {in Russian}
DBN V.2.3-4-2000 (Sporudy transportu, Avtomobilni dorohy). Derzhbud Ukrainy. – K., 2000, 117 p. {in Ukrainian}
SNiP 2.05.02-85. Avtomobilnyye dorogi. Gosstroy SSSR. – M.: TSITP Gosstroya SRSR, 1986. 56 p. {in Russian}
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.