СПЕЦИФІКА ПОЛІХРОМІЇ ДАВНЬОГО ФРЕСКОВОГО СТІНОПИСУ КИТАЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32347/2786-7269.2024.10.196-204

Ключові слова:

поліхромія, специфіка, давній фресковий стінопис, Китай

Анотація

Тема дослідження пов’язана з особливостями колористики китайських стінописів в давніх гробницях. Проаналізовано специфічну роль кольорів в сюжетах фресок давніх поховань і їх символічне значення. На прикладі древнього поховального стінопису простежено зміни колористики, символічну роль кольорів в зображенні священних фігур, міфічних істот і світських сюжетів. Таким чином, аргументовано, що у ритуальному фресковому стінописі застосовували специфічну колористику поряд зі специфічними образними засобами і композицією. 

Біографія автора

У Юелінь, Київський національний університет будівництва і архітектури

Post-Doctoral student 

Посилання

Krupa M., Ding Y., Tovbych V., Gnatiuk L. (2020) Sakralność, mitologizm i realizm. Malarstwo ścienne dynastii Han i jej wpływ na dalszy rozwój chińskiej sztuki i architektury, “Wiadomości Konserwatorskie – Journal of Heritage Conservation”, no 63, pp.116-124. {In Polish and in English}

Sandu I., Deak Gy., Ding Y., Ivashko Y., Sandu A.V., Moncea A., Sandu I.G. (2021) Materials for Finishing of Ancient Monuments and Process of Obtaining and Applying. International Journal of Conservation Science, vol. 12, is.4, pp. 1249-1258. {In English}

Ding Y., Sandu I.G. (2021) Genesis of Images and Technique of Ancient Chinese Wall Painting, International Journal of Conservation Science, vol. 12, is. 4, pp. 1309-1326. {In English}

Gryglewski P., Ivashko Y., Chernyshev D., Chang P., Dmytrenko A. (2020) Art as a message realized through various means of artistic expression. Art Inquiry. Recherches sur les arts, vol. XXII, pp. 57-88. {In English}

Orlenko M., Dyomin M., Ivashko Y., Dmytrenko A., Chang P. (2020) Rational and aesthetic principles of form-making in traditional Chinese architecture as the basis of restoration activities. International Journal of Conservation Science, vol. 11, is. 2, pp. 499-512. {In English}

Wang S. The influence of Dunghuang’s frescos on the creation of the modern painting “gunbi-zhuntsai” (2023). Modern engineering and innovative technologies, is. 27, part 2, June, pp.14-18. {In English}

Wang S., Sandu I. (2023). The influence of Political Events and Ideology on The Formation of the Picture Concept of Dunhuang Caves Frescos. International Journal of Conservation Science. vol.14, is. 4, December, pp.1443-1462. {In English}.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-29

Як цитувати

Юелінь, У. (2024). СПЕЦИФІКА ПОЛІХРОМІЇ ДАВНЬОГО ФРЕСКОВОГО СТІНОПИСУ КИТАЮ. Просторовий розвиток, (10), 196–204. https://doi.org/10.32347/2786-7269.2024.10.196-204

Номер

Розділ

Статті