ІМПЕРАТИВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТЕЙКХОЛДЕРІВ БУДІВНИЦТВА - РЕІНЖИНІРИНГ ЧИ СТАГНАЦІЯ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2786-7269.2024.8.518-530Ключові слова:
reengineering, marketing, marketing activity, digitalization, digital transformation, construction participants, developer, designer, contractor, project, construction cost, design cost, cost of marketing activities, social responsibility, stakeholder, business processesАнотація
Досліджуються імперативи і тенденції впливу на маркетингову діяльність учасників будівництва, що вимагають її докорінної перебудови. Проведено опитування тридцяти підприємств, які є учасниками інвестиційно будівельних проектів (п’ять підприємств є девелоперськими компаніями, дванадцять – підрядниками, дев’ять – проектними підприємствами та чотири – постачальниками будівельних матеріалів), із метою виявлення головних імперативів їх розвитку та упровадження інноваційних методів у операційну та маркетингову діяльність. Виявлено, що головними імперативами розвитку підприємств будівництва є цифровізація усіх бізнес-процесів, орієнтація на екологічні тренди та упровадження гнучкої, адаптивної системи взаємодії із споживачами, оскільки це надає можливість оперативно ураховувати їх вимоги та потреби. Виявлено, що усі опитані зацікавлені сторони проектів можуть використовувати і використовують цифрові інструменти, платформи соціальних мереж і аналітику даних для уточнення свого цільової аудиторії, взаємодії з різноманітними споживачами та розширення обізнаності про екологічну діяльність на ринку. Це підкреслює необхідність для учасників інвестиційно-будівельних проектів прийняти глобальні імперативи для трансформації маркетингової діяльності, щоб залишатися конкурентоспроможними та актуальними у мінливому цифровому бізнес- середовищі. Споживачі будівельної продукції є головними стейкхолдерами інвестиційно-будівельних проектів, які дійсно зацікавлені в отриманні житла високої якості, відповідності екологічним стандартам та за оптимальну ціну. Тому управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), впровадження систем CRM для керування взаємодією з клієнтами, відстеження потенційних клієнтів і покращення зв’язку протягом життєвого циклу проекту є обов’язковою вимогою для побудови вдалої маркетингової стратегії девелопера. Усі опитані підприємства відповіли, що, зважаючи на зростаючу потребу в екологічності, вони узгоджують свою маркетингову діяльність із принципами сталого розвитку, щоб відповідати очікуванням споживачів.
Посилання
Prodius O.I., Prokofieva V.K. Benchmarkinh yak instrument udoskonalennia biznes-protsesiv pidpryiemstva. Ekonomika ta suspilstvo. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/19_ukr/90.pdf. (data zvernennia: 05.08.2023). {in Ukrainian}
Ryzhakov D.A. Zastosuvannia -tekhnolohii dlia formalizovanoho vidobrazhennia osoblyvostei operatsii pidriadnoho pidpryiemstva v proiektakh reinzhynirynhu. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system. 2017. № 32. P. 153-158. {in Ukrainian}
Ryzhakov D., Khomenko O., Malykhina O. The modern paradigm of reengineering as a tool for innovation and investment reconfiguration of business processes of construction enterprises. Nauka i studia. Przemyśl, Poland, 2019. V.12. P. 13–19. {in English}
Chupryna I., Ryzhakova G., Chupryna K., Tormosov R., Gonchar V. Designing a toolset for the formalized evaluation and selection of reengineering projects to be implemented at an enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2022. Vol.1 №13 (115), P. 6–19. {in English}
Ryzhakova G., Pokolenko V., Malykhina O., Predun K. Structural Regulation of Methodoloical Management Approaches and Applied Reengineering Tools for Enterprises-Developers in Construction. International Journal of Emerging Trends 2020.№8 (10). p.7560–7567. {in English}
Honcharenko T, Chupryna I., Ivakhnenko I., Zinchenko M., Tsyfra T. Reengineering of the Construction Companies Based on BIM-technology. International Journal of Emerging Trends in Engineering Research. 2020. V. 8. № 8, (August) pp. 4166–4172. {in English}
Puziichuk A.V. Osoblyvosti vprovadzhennia orhanizatsiinykh struktur proiektu tsinnisno-oriientovanoho reinzhynirynhu budivelnykh pidpryiemstv v umovakh pandemii. Upravlinnia proektamy u rozvytku suspilstva. materialy XVIII mizhnar. nauk.-prakt. konf., m. Kyiv, 15 trav. 2021 r. Kyiv, 2021. Pp. 251–255. {in Ukrainian}
Puziichuk, A.V. Analiz pidkhodiv do kontseptualnoho modeliuvannia proektiv reinzhynirynhu velykykh budivelnykh kompanii. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system. 2018. № 36. pp.52–57. {in Ukrainian}
Bushuiev S.D., Bushuiev D.A., Bushuieva N.S., Kozyr B.Yu. Informatsiini tekhnolohii rozvytku kompetentsii menedzheriv z upravlinnia proektamy na osnovi hlobalnykh trendiv. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. 2018. T. 68. №6. S. 218–234. {in Ukrainian}
Hammer M., Champy J. Reengineering the Corporation: A Manifesto for Business Revolution. New York. NY: Harper Business, 1993. 223 p. {in English}
Smith H., Fingar P. Business Process Management: The Third Wave. Tampa, FL, USA: Meghan-Kiffer Press, 2002. 312 p. {in English}
Robson M., Ullah P. Practical Guide to Business Process Re-Engineering. Gower Pub Co. 1996.159 p. {in English}
Chernyshev D.O. Kontseptualni zasady orhanizatsiino-tekhnolohichnoho reinzhynirynhu proektiv na pryntsypakh biosferosumisnoho budivnytstva. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system. 2017. № 30. Pp. 205-209. {in Ukrainian}
Chaikovska M., Shkeda O. Reinzhynirynh komunikatsii brendu zi spozhyvachem cherez intehratsiiu pop-kulturnykh instrumentiv marketynhu vplyvu u tradytsiini marketynhovi komponenty. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2021. № 5(3). 63–71. {in Ukrainian}
Reinzhynirynh biznes-protsesiv marketynhovoi sfery promyslovykh pidpryiemstv: monohrafiia / za zah. red. dokt. ekon. nauk, prof. L.M. Taraniuka Sumy: Vydavets SNAU, 2018. {in Ukrainian}
Kobyzskyi D.S. Orhanizatsiino-ekonomichne zabezpechennia reinzhynirynhu marketynhovoi diialnosti ukrainskykh mashynobudivnykh pidpryiemstv. Byznes Ynform. 2018. №2 (481), pp. 319–325. {in Ukrainian}
Ievtieieva V.H. Marketynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti budivelnoho pidpryiemstva na rynku zhytla Ukrainy. Efektyvna ekonomika. 2013. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2243. (data zvernennia: 05.08.2023). {in Ukrainian}
Marusheva O.A. Deiaki aspekty system marketynhu v upravlinni sotsialnoekonomichnymy vidnosynamy u budivnytstvi. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok, 2018. №12. http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1348. (data zvernennia: 05.08.2023). {in Ukrainian}
Untilov A., Shmidhal K., Kambur O. Osoblyvosti marketynhu v haluzi budivnytstva. ΛΌHOΣ. 2020. EOI 10.11232/2663-4139.05.03. (data zvernennia: 05.08.2023). {in Ukrainian}
Hronska M.V. Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti budivelnoho pidpryiemstva. Ekonomika ta derzhava. 2014. № 9. pp. 28-30. http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_9_8. (data zvernennia: 05.08.2023). {in Ukrainian}
Matsapura O.V. Metodychni pidkhody do otsiniuvannia tsiny konkursnykh propozytsii: nadbannia ta nedoliky. Visnyk Natsionalnoho universytetu Lvivska politekhnika. 2015. № 819. Pp. 142-147. {in Ukrainian}
Ekonometrychnyi instrumentarii upravlinnia finansovoiu bezpekoiu budivelnoho pidpryiemstva: [monohr.] /L.V. Sorokina, S.P. Stetsenko, A.F. Hoiko, K.V. Izmailova [ta in.]; za nauk. red. d.e.n., prof. L.V. Sorokinoi. K.: KNUBA ; Kryvyi Rih: Vyd. FOP Cherniavskyi D.O., 2017. {in Ukrainian}
Tuhai O., Pokolenko V., Ryzhakova H., Prykhodko D., Lahutina Z., Stetsenko S. Modernized tools of construction development management. Ways to increase the efficiency of construction in the formation of market relations. 2012. № 27/1, Pp. 86-98. {in Ukrainian}
Sorokina L.V., Hoiko A.F. Doslidzhennia ekonomichnykh vazheliv zabezpechennia rozvytku budivelnoi haluzi. Budivelne vyrobnytstvo. 2015. № 58. Pp. 88-96. {in Ukrainian}
Reznik Nadiia et al. Systems Thinking to Investigate the Archetype of Globalization. In: International Conference on Business and Technology. Springer, Cham, 2022. p. 123-140. {in English}
Sorokina L.V. Informatsiini tekhnolohii yak instrument optymizatsii upravlinnia zbalansovanym ekonomichnym rozvytkom pidpryiemstva. Aktualni problemy ekonomiky. 2007. № 10. pp. 189-197. {in Ukrainian}
Teoretyko-metodychni zasady doslidzhennia biznes-protsesiv u pidpryiemnytstvi. N.A. Volkova, R.M. Volchek, O.M. Haidaienko ta in. Odesa: PPTs «Belka». 2019. 169 c. {in Ukrainian}
Zeltser R.Ia., Kolot M.A., Panasiuk I.O. Praktyka zastosuvannia droniv pry realizatsii budivelnykh proektiv v Ukraini. Shliakhy pidvyshchennia efektyvnosti budivnytstva v umovakh formuvannia rynkovykh vidnosyn. 2018. №.35. S.151–154. {in English}
Tugai O.A. Organizational and technological, economic quality control aspects in the construction industry: collective monograph. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2019. 136 p. {in English}
Nikolaiev V.P. Technical and economic aspects of real estate properties: collective monograph. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2019. 124 p. {in English}
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.