ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Наталія Бондаренко Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0001-7531-9858

DOI:

https://doi.org/10.32347/2786-7269.2023.6.379-385

Ключові слова:

розвиток дитини, досвід, організація, дошкільна освіта, освітній простір, дошкільне освітнє середовище

Анотація

Досліджено досвід організації дошкільного освітнього середовища в Великій Британії. Розглянуто особливості функціонування та освітні підходи дошкільних навчальних закладів у країні, зокрема дитячих садків і дошкільних центрів. Надано загальний огляд сучасної дошкільної освіти в Великій Британії та акцентується на її важливості для розвитку дітей у віці до 5 років. Розглянуто «Фундаментальну програму дошкільної освіти» – національний документ, що визначає стандарти, цілі та зміст дошкільної освіти, проаналізлвано її ключові принципи, такі як загальний розвиток дитини, навчання через гру, партнерство з батьками та індивідуалізація. У статті висвітлюється роль кваліфікованих педагогічних працівників і методів навчання, які сприяють розвитку дітей у дошкільних навчальних закладах. Особлива увага приділяється ролі гри та ігрової діяльності як важливого засобу підтримки та стимулювання розвитку дітей. Стаття досліджує взаємодію між педагогами та батьками у процесі дошкільного навчання, а також зазначає значення залучення батьків до навчального процесу. Обгрунтувано, що впровадження досвіду організації дошкільного освітнього середовища у Великій Британії в освітній простір в Україні може позитивно вплинути на розвиток дітей, підготовку до школи, розвиток їх творчих та аналітичних здібностей, а також збільшити статус та якість дошкільної освіти в нашій країні. 

Загальна інформативність та актуальність статті робить її цінним джерелом для тих, хто цікавиться дошкільною освітою, педагогами, батьками та фахівцями в галузі освіти. 

Посилання

Harnyk I. Factors and means of mental development of the child in the preschool education system of Great Britain. Pedagogical sciences. Issue 126. 2015. URL:https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/10799/Harnyk.pdf?sequence=1&isAllowedy. {in Ukrainian}.

Kozak L. Modern preschool education: European experience. Educational discourse, 2017, №. 3-4 (18-19), pp. 235-251. {in Ukrainian}.

Sazonova D. S., Zebzeeva V. A. Systems of preschool education abroad: their pedagogical potential. JSRP. 2014. №. 8 (12). P.161-166. {in russian}.

Bruce T. Core Experiences for the Early Years Foundation Stage. Kate Greenaway Nursery School and Children’s Centre. London, September 2009. 69 p. {in English}.

British Children’s Programmes. URL: http://www.anglotopia.net/britishentertainment/brit-tv/brit-telly-five-best-classic-british-childrens programmes-kids-will-lovefavorite. {in English}.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Як цитувати

Бондаренко, Н. (2023). ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. Просторовий розвиток, (6), 379–385. https://doi.org/10.32347/2786-7269.2023.6.379-385

Номер

Розділ

Статті